Τετάρτη 24 Αυγούστου 2011

Ατακες χυλοπιτας και η αντιμετώπιση τους από ΗΜΜΥ



1 Αξιζεις κατι καλυτερο από εμενα.
Πάντα υπαρχουν περιθωρια βελτιωσεις αυτό που λες μας βαζει σε ένα ατερμον βροχο γνωστο και ως infinite loop

2 Δεν ειμαι σε φαση για κατι τετοιο.
Να σου προσθεσω ένα π/2 μπας και ερθεις στα καλα σου??

3 Ειμαι αλλου αυτόν τον καιρο..
Μην σκας ειμαι γραμμενος σε Java τρεχω παντου οποιαδηποτε στιγμη!!

4 Η ζωή μου είναι ιδιαίτερα πολύπλοκη αυτήν την εποχή
Μιλαμε για πολυπλοκοτητα Ο() Τ() ή Θ() ???

5 Έχω ήδη ερωτικό δεσμό
Αμα καλεσεις ενα close(bind) ??

6 Θελω να μεινουμε φιλοι..
Και εγω, απλα κανε ένα #include την παρακατω βιβλιοθηκη

7 Δεν εισαι ο τυπος μου…
Με ένα cast όλα φτιαχνονται… !

8 Δεν νομιζω ότι μπορουμε να επικοινωνισουμε..
Μπα μην σκας το θεμα είναι καποιος θορυβος στο 4-PAM καναλι σου.. I’ll fix it ! ☺

9 Δεν σε βλεπω ερωτικα
Ουτε τα windows 98 βλεπουν τα usb flash αν δεν βαλεις drivers.. Ενα απλο update ειναι don't worry...


ΥΓ: Τα ειχα φτιαξει σχεδον 1 χρονο πριν.. Μιλαμε για Δεκεμβριο 2010 !! Τα εχω δειξει σε καποιους. Καθε προσθηκη δεκτη !!

4 σχόλια:

  1. vale BUZIA sto blog !!kai kanena KOLO !!ti logokrisia einai auti pros ta buzakia kai tous kolous !!HMARTON !!(na dimosieuthei)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Q. How did the programmer die in the shower?
    A. He read the shampoo bottle instructions: Lather. Rinse. Repeat.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. dose sto LAO BUZOBALA poiotika!! megala kai mikra ,zoumera kai stita !na paei vrosta to blog ...parakalountai gey ,poustares pou xinisan na min diavazoun ta sxolia.

    ΑπάντησηΔιαγραφή